Dokumenty rekrutacyjne dla uczestników projektu „Dostępna PK”:
Do wypełnienia formularza wymagane jest konto Office 365:
Po zalogowaniu wypełniamy formularz:
Należy wydrukować i wypełnić również załączniki do formularza:
Po wypełnieniu formularza i przesłaniu odpowiedzi, na ostatniej stronie klikamy na drukowanie lub odbieranie odpowiedzi w formacie PDF:
Zamiast drukarki wybieramy Zapis do pliku PDF – w razie potrzeby łatwo będzie można ponownie wydrukować wypełniony formularz.
Następnie wybieramy:
1. Więcej opcji
2. Marginesy ustawiamy na Użytkownika (w Firefox Niestandardowe)
3. Górny margines przeciągamy do wartości 29 mm (w Firefox w przypadku wartości w calach wpisujemy w odpowiednie pola 1,15)
4. Dolny margines przeciągamy do wartości 29 mm (w Firefox w przypadku wartości w calach wpisujemy w odpowiednie pola 1,15)
5. Wyłączamy nagłówki i stopki
6. Drukujemy
Utworzyliśmy PDFa, teraz trzeba go wydrukować (już bez zmiany opcji).
Następnie otwieramy papier firmowy Dostępna PK – papier firmowy A4.pdf i drukujemy go na wydrukowanym wcześniej formularzu wybierając odpowiednią ilość kopii (proszę pilnować właściwego ułożenia kratek w drukarce).
Po podpisaniu wydruku przekazujemy go do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Krakowskiej, wraz z załącznikami.