Rekrutacja

Dokumenty rekrutacyjne dla uczestników projektu „Dostępna PK”:

Do wypełnienia formularza wymagane jest konto Office 365:
https://di.pk.edu.pl/uslugi-office-365-education-online-dla-pracownikow-pk/

Po zalogowaniu wypełniamy formularz:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=8qzyXLSsHU-Adm7aPxge7W_E9SuH-vNDjx99s2Cj-8FUNjRHTEhFT0ExSEVCQUdSOU80WVNRNjQ2Qi4u

Załączniki do formularza: Oświadczenie uczestnika projektu, Deklaracja uczestnictwa w projekcie

Po wypełnieniu formularza i przesłaniu odpowiedzi, na ostatniej stronie klikamy na drukowanie lub odbieranie odpowiedzi w formacie PDF:

1

Zamiast drukarki wybieramy Zapis do pliku PDF – w razie potrzeby łatwo będzie można ponownie wydrukować wypełniony formularz.

Następnie wybieramy:

1. Więcej opcji
2. Marginesy ustawiamy na Użytkownika (w Firefox Niestandardowe)
3. Górny margines przeciągamy do wartości 29 mm (w Firefox w przypadku wartości w calach wpisujemy w odpowiednie pola 1,15)
4. Dolny margines przeciągamy do wartości 29 mm (w Firefox w przypadku wartości w calach wpisujemy w odpowiednie pola 1,15)
5. Wyłączamy nagłówki i stopki
6. Drukujemy

2 zazn


Utworzyliśmy PDFa, teraz trzeba go wydrukować (już bez zmiany opcji).

Następnie otwieramy papier firmowy Dostępna PK – papier firmowy A4.pdf i drukujemy go na wydrukowanym wcześniej formularzu wybierając odpowiednią ilość kopii (proszę pilnować właściwego ułożenia kratek w drukarce).

Po podpisaniu wydruku przekazujemy go do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Krakowskiej.